Menu

Získejte konkurenční výhodu před ostatními salony

HairSoft | Konkurenční výhoda Získejte konkurenční výhodu před ostatními salony

Konkurenční výhodu chce mít snad každý, ať už pracuje v jakémkoli oboru. Pusťte se do čtení, protože jí můžete nyní získat právě vy.

Slovo „konkurence" pochází z latinského „concurrere" a znamená v překladu „běžet spolu". Představte si třeba maraton nebo nějaký závod, kde vedle sebe stojí stovky běžců u startovní pásky, jakmile se ozve rána, vyběhnou. Následně začíná selekce, ti vytrvalí, nejlepší a nejúspěšnější se dostávají do popředí, ti slabší, kteří nedokážou dobře zanalyzovat situaci a rozdělit síly, zůstávají v ústraní. Stejně tomu je i v beauty službách – buď poskytujete perfektní služby, máte příjemné prostředí, úsměv na tváři a tvoříte úspěšný byznys. Nebo poskytujete průměrné služby, nejste pozitivní a vaše podnikání se drží zuby nehty. 

Vy jistě patříte do kategorie úspěšných běžců, protože přesně ti se chtějí ještě víc zlepšovat a zajímá je článek o konkurenční výhodě. :)

Onou výhodou v beauty službách myslím a vnímám online rezervační systém, a hned vám odůvodním proč. 

Přes 80% lidí si vzpomene na to, že se chtějí objednat ke kadeřnici, kosmetičce nebo na jiné zkrášlení večer, konkrétně ve chvíli, kdy se na sebe dívají v koupelně do zrcadla. Mají totiž čas a klid na to zkoumat a hodnotit sami sebe. Muži rozhodně nejsou výjimkou. Byť se to nezdá, i oni si sami sebe prohlíží a dochází jim, že by se sebou měli něco provést. Kdy? No nejlépe okamžitě!

Jenže váš salon je už zavřený, telefon nezvedáte, klient vám maximálně může poslat SMS nebo zprávu na facebooku. To znamená, že právě v tuto chvíli přicházíte o obrovský potenciál klientů, kteří chtějí vyřešit svůj problém, a to objednat se k vám do salonu na určitou službu. Přicházíte o práci, která vám dělá radost, přicházíte o zasloužený zisk a taky o zákazníky, kteří by se třeba rádi stali vaší novou klientelou.

Klient tak může „googlit" dál, prochází si salony v blízkém okolí, najde jiný salon s dobrými recenzemi, vidí online rezervace, objedná se a... uspokojí svojí potřebu.

Online rezervace přímo lákají zákazníka k tomu, aby se k vám objednal. Fungují totiž kdykoli si jen vzpomene, 24 hodin, 7 dní v týdnu, ve dne v noci, o víkendu, ve svátek… Zákazník je rád, že nemusí nikam psát nebo telefonovat. Přes rezervační systém vytvoří objednávku během minuty. Je to rychlé, na email dostane potvrzení a „je vymalováno".

Jaké další benefity plynou z online rezervací PRO VÁS? 

Myslím, že všechny dostává do mírných vibrací, když pracujete a neustále vám zvoní telefon. Od teď vás nebo vaše zaměstnance zvonící telefon nebude rušit. Nemusíte věnovat čas ani dlouhosáhlému odepisování na zprávy. Zákazníci se sami objednávají a vy do toho vůbec nemusíte zasahovat. A pokud jste dočetli až sem, dozvíte se tu nejgeniálnější vlastnost rezervačního systému.

→ Je to pořadník, neboli „čekačka" ←

Tichý společník, který se postará o to, abyste měli práci.

Jak to myslím? Představte si, že máte na následujících 14 dní plno a není možné se k vám objednat. Najde se pár lidí, kteří zkouší štěstí a zarezervují se vám do pořadníku. Za několik dní se náhle uvolní termín, protože svoji rezervaci někdo z nějakého důvodu zruší. V tento moment systém automaticky odešle všem lidem v čekačce SMS zprávu a email s informací o volném termínu. Kdo je pak rychlejší, ten vytvoří rezervaci a nahradí tak prázdné místo za odhlášeného zákazníka. A to je věc! 

Vy můžete v klidu dál pracovat, nemusíte nikoho obvolávat a hledat náhradu. Když se zkrátka někdo odhlásí, systém začne okamžitě pracovat na tom, aby prázdné místo zaplnil.

Všechno šlape jako švýcarské hodinky. A tohle může být vaše velká konkurenční výhoda.

Květnová aktualizace HairSoft plná exkluzivních no...
Osvědčená elegantní metoda, jak přimět zákazníky, ...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.hairsoft.cz/