Menu

„SMSky“ → cesta ke spokojenějším a vracejícím se zákazníkům

„SMSky“ → cesta ke spokojenějším zákazníkům „SMSky“ → cesta ke spokojenějším zákazníkům
Ještě před tím, než budete pokračovat ve čtení článku, zkuste si v rychlosti odpovědět na tyto otázky:
  1. Jakým způsobem ve vašem salonu komunikujete s klienty?
  2. Mají váš salon stále v podvědomí?
  3. Jak si je hýčkáte, abyste neztratili jejich přízeň?

Málokdo se nad tím stíhá zamyslet, ale ten, kdo to udělá, vyhraje!                                                     

Náročný zákazník

Bohužel nebo bohu dík, jsme zhýčkaní, všichni. A spousta věcí nám není dost dobrých. Ostatně sami to z praxe znáte a máte mnoho zkušeností (příjemných i těch, nad kterými jste jen kroutili hlavou). 
Máme možnost si vybírat (pokud zrovna nejsou vládou zavřené salony:)), když
 se nám někde něco nelíbí, nejsou pro nás služby salonu uspokojivé, prostě změníme „lokál". Věrnost ve službách se nosí jen u pár VIP zákazníků a zákaznic.

Existuje ale vychytávka, která vám takových loajálních klientů zajistí mnohem víc. Je to „textový marketing". Ať tohle slovní spojení zní sebedivněji, ukrývá v sobě něco, co byste měli rozhodně začít dělat.

Zapomeňte na psaní a vymýšlení textů, „zajímavých" emailů, které dneska nikdo nechce číst. Genialita, o které je řeč, jsou automatické SMSky!

Věděli jste…? 

 …že čtenost SMS zpráv je 8x vyšší než u e-mailu? Navíc 90 % SMSek je přečteno dokonce do 3 minut od jejich přijetí!

Pojďme si říct, jak se dá tento nástroj využít ve váš prospěch bez toho, aniž byste museli do telefonu datlovat jednu zprávu za druhou.
V programu HairSoft je k těmto účelům vytvořený SMS Manager, který se stará o automatické rozesílání vašich zpráv. Ale, bez práce nejsou koláče, a ani SMSky. Je třeba si ujasnit, co vlastně chcete klientům posílat, jak se jim připomínat s lehkostí, ale zároveň efektivitou

Jaké zprávy můžete klientům rozesílat?

1. Dokonalostí, kterou jsme už mnohokrát zmiňovali, je odesílání automatických připomínek na objednávku. Z praxe klienti velmi oceňují, když jim 24 h před jejich objednávkou přijde milá zpráva s připomenutím.

2. Přání k svátku či k narozeninám, které může systém odesílat samovolně, každý den, bez vašeho zásahu.
Bez pochyby každého, kdo prožívá „svůj den" potěší a příjemně překvapí přání od vás. A přesně to je účelem, ukázat empatii, jak moc si klienta vážíte.
Osobní přístup k zákazníkovi totiž boří hranice, vytváří vazbu a tím i vracejícího se klienta. 
Nemusíte ale zůstat pouze u přání, ve zprávě se může objevit třeba 10% narozeninová sleva, dáreček k nákupu apod.

3. Reklamní / akční / informační zprávy
Informujte klienty chytře a cíleně. O čem? Třeba o tom, že:
- pořádáte v salonu nějakou zajímavou akci - Beauty day (pošlete jim pozvánku)
- nabízíte novou službu za zvýhodněnou cenu
- máte "prosincovou" slevu na služby / produktové NOVINKY
- nebo jen připomeňte klientům, že vás už dlouho nenavštívili...

O tomhle a dalších jiných věcech, které se u vás dějí, můžete hromadně informovat vaše zákazníky. Pokud například máte akci pouze na určitý produkt, můžete rozeslat zprávu klientkám, které si danou řadu kupují. Můžete rozeslat mužům z vaší kartotéky pobídku k vánočnímu nákupu voucheru pro jejich partnerku na kosmetické ošetření a tak podobně. 

Pro inspiraci najdete v SMS manageru přednastavené šablony, vytvořit si ale můžete dle libosti jakékoli vlastní. Pak už stačí vybrat klienty, kterým je zpráva určená, a kliknout na tlačítko „odeslat".
Hrajte si a přemýšlejte, dobře cílená SMSka vám dokáže příjemně naladit klienta a samozřejmě přinést větší zisk.

Zasílání SMS zpráv je skvělý způsob komunikace s klientem. Je to rychlé a VELMI efektivní

Na závěr prostá odpověď  PROČ je odesílám SMS zpráv funkcí nad zlato.

Efekt č.1 – klienti chodí (nezapomínají) na objednané termíny → neztrácíte zisky.
Efekt č.2 – budujete s klientem osobní vztah, důvěru, loajálnost → přijdou investovat své peníze k vám.
Efekt č.3 – zákazníci reagují na vaše výzvy a využívají jich → navýšení obratů.

Začněte se zákazníky komunikovat přes kanál, který denně využívají → SMS zprávy.

Často kladené otázky

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.hairsoft.cz/