„SMSky“ → cesta ke spokojenějším a vracejícím se zákazníkům

„SMSky“ → cesta ke spokojenějším a vracejícím se zákazníkům

Ještě, než budete pokračovat ve čtení článku, odpovězte si v duchu na tyto otázky: Jakým způsobem ve vašem salonu komunikujete s klienty? Mají váš salon stále v podvědomí? Jak si je hýčkáte, abyste neztratili jejich přízeň? Málokdo se nad tím stíhá zamyslet, ale ten, kdo to udělá, vyhraje!

Připomínkové SMS | HairSoft

Náročný zákazník

Bohužel nebo bohu dík, jsme zhýčkaní, všichni. A spousta věcí nám není dost dobrých. Ostatně sami to z praxe znáte a máte mnoho zkušeností (příjemných i těch, nad kterými jste jen kroutili hlavou). 
Máme možnost si vybírat, když se nám někde něco nelíbí, nejsou pro nás služby salonu uspokojivé, prostě změníme „lokál". Věrnost ve službách se nosí jen u pár VIP zákazníků a zákaznic.

Existuje ale vychytávka, která vám takových loajálních klientů zajistí mnohem víc. Je to „textový marketing". Ať tohle slovní spojení zní sebedivněji, ukrývá v sobě něco, co byste měli rozhodně začít dělat.

Zapomeňte na psaní a vymýšlení textů, „zajímavých" emailů, které dneska nikdo nechce číst. Genialita, o které je řeč, jsou automatické SMSky!

Věděli jste…?

 …že čtenost SMS zpráv je 8x vyšší než u e-mailu? Navíc 90 % SMSek je přečteno dokonce do 3 minut od jejich přijetí!

Pojďme si říct, jak se dá tento nástroj využít ve váš prospěch bez toho, aniž byste museli do telefonu datlovat jednu zprávu za druhou.
V programu HairSoft je k těmto účelům vytvořený SMS Manager, který se stará o automatické rozesílání vašich zpráv. Ale, bez práce nejsou koláče, a ani SMSky. Je třeba si ujasnit, co vlastně chcete klientům posílat, jak se jim připomínat s lehkostí, ale zároveň efektivitou. 

Jaké zprávy můžete klientům rozesílat?

1. Dokonalostí, kterou jsme už mnohokrát zmiňovali, je odesílání automatických připomínek na objednávku. Z praxe klienti velmi oceňují, když jim 24 h před jejich objednávkou přijde milá zpráva s připomenutím.

2. Přání k svátku či k narozeninám, které může systém odesílat samovolně, každý den, bez vašeho zásahu.
Bez pochyby každého, kdo prožívá „svůj den" potěší a příjemně překvapí přání od vás. A přesně to je účelem, ukázat empatii, jak moc si klienta vážíte.
Osobní přístup k zákazníkovi totiž boří hranice, vytváří vazbu a tím i vracejícího se klienta. 
Nemusíte ale zůstat pouze u přání, ve zprávě se může objevit třeba 10% narozeninová sleva, dáreček k nákupu apod.

3. Reklamní / akční / informační zprávy
Informujte klienty chytře a cíleně. O čem? Třeba o tom, že:
- pořádáte v salonu nějakou zajímavou akci - Beauty day (pošlete jim pozvánku)
- nabízíte novou službu za zvýhodněnou cenu
- máte "prosincovou" slevu na služby / produktové NOVINKY
- nebo jen připomeňte klientům, že vás už dlouho nenavštívili...

O tomhle a dalších jiných věcech, které se u vás dějí, můžete hromadně informovat vaše zákazníky. Pokud například máte akci pouze na určitý produkt, můžete rozeslat zprávu klientkám, které si danou řadu kupují. Můžete rozeslat mužům z vaší kartotéky pobídku k vánočnímu nákupu voucheru pro jejich partnerku na kosmetické ošetření a tak podobně. 

Pro inspiraci najdete v SMS manageru přednastavené šablony, vytvořit si ale můžete dle libosti jakékoli vlastní. Pak už stačí vybrat klienty, kterým je zpráva určená, a kliknout na tlačítko „odeslat".
Hrajte si a přemýšlejte, dobře cílená SMSka vám dokáže příjemně naladit klienta a samozřejmě přinést větší zisk.

Zasílání SMS zpráv je skvělý způsob komunikace s klientem. Je to rychlé a VELMI efektivní!

PROČ je odesílám SMS zpráv funkcí nad zlato?

Efekt č.1 – klienti chodí (nezapomínají) na objednané termíny → neztrácíte zisky.
Efekt č.2 – budujete s klientem osobní vztah, důvěru, loajálnost → přijdou investovat své peníze k vám.
Efekt č.3 – zákazníci reagují na vaše výzvy a využívají jich → navýšení obratů.

Začněte se zákazníky komunikovat přes kanál, který denně využívají → SMS zprávy.