Plastové kartičky s čipem rozhodně nejsou rozmarem poslední doby. Už ve filmech z devadesátých let si můžete všimnout zaměstnaneckých čipových karet na krku businessmanů z korporátů. Později pak i věrnostních kartiček různých společností zabývajících se obchodem.
I v beauty salonech najdou šikovné, a především všestranné kartičky své využití. A možná i takové, které by vás primárně vůbec nenapadlo!
Tohle všechno čipové kartičky v kombinaci s HairSoft umí, stačí si jen ujasnit preference jejich používání právě ve vašem salonu.
Nejčastější a nejvšestrannější využití karet v salonu je právě jako víceúčelová karta pro zákazníka.
Jak přesně to funguje? Po tom, co zákazníkovi přiřadíte jeho vlastní kartu, HairSoft přesně ví, jak se má chovat. Ve chvíli, kdy jdete například zákazníkovi vystavovat účet, stačí, aby přiložil jeho kartu → program vám okamžitě otevře účet i s předvyplněným zákazníkem. Pokud jste v programu na seznamu zákazníků a klient přiloží jeho kartu → otevře se vám jeho klientská karta, při druhém přiložení pak i detail zákazníkova věrnostního programu.
V Objednávkách pak pomocí přiložení karty zákazníka velice rychle objednáte na příští návštěvu nebo bleskově vyhledáte všechny zákazníkovy minulé i budoucí rezervace. Další vychytávkou je práce zákaznické karty při nabití / čerpání předplaceného kreditu nebo při čerpání jednotlivých „programů", například vstupu do solária.
Zákaznická věrnostní karta je milou pozorností, nehledě na to, že lidé rádi „někam" patří, tak proč ne do „klubu příznivců vašeho salonu".
U karet zaměstnanců je fungování jednoduché a praktické. Při jednom přiložení karty HairSoft zaměstnance přihlásí do programu, při dvojitém přiložení karty program eviduje příchod a následný odchod – tedy kompletní a přesnou docházku.
Jedním z těch fajnovějších využití čipových karet je použití jako luxusní voucher, na rozdíl od těch klasických papírových. Při prodeji voucheru v programu HairSoft pak v poli Kód voucheru negenerujete náhodný kód, ale načtete pomocí čtečky kód karty. Při čerpání zákazník zaplatí jednoduše tak, že přiloží kartu alá „nabitý voucher".
Ať už kartičky zamýšlíte za jakýmkoli účelem, rozhodně by byla škoda, nechat je čistě bílé.
Opatřete je vlastním logem, vymyslete si nový originální design dle využití nebo se držte vaší „firemní identity". Potisk je možný z jedné i z obou stran. U zákaznických karet se hodí využít jednu stranu jako „vizitku" a připomenout tak zákazníkovi třeba vaše telefonní číslo, email nebo sociální sítě, na kterých vás může sledovat. A pak už jen stačí poslat karty do výroby! Kam? K nám, rádi se o vaši zakázku, včetně pomoci s návrhem grafiky, postaráme.
Abyste mohli s kartami pohodlně pracovat, je nutné z nich přenášet informace do vašeho počítače. K tomu slouží jednoduché čtečky čipových karet. Pak už je to snadné, zákazník nebo zaměstnanec přijde do salonu, přiloží jeho kartu, „pípne" a HairSoft už na kartu reaguje dle druhu karty a účelu, který má plnit.