Menu

Jak pracovat se SERVISNÍMI uživateli a využívat je ve vlastní prospěch

Jak pracovat se SERVISNÍMI uživateli a využívat je ve vlastní prospěch Jak pracovat se SERVISNÍMI uživateli a využívat je ve vlastní prospěch

Práce se servisními uživateli (SU) je často opomíjená. Jedná se ale o geniální funkci, která vám usnadní interní chod salonu, práci se skladem i s evidencí vašich tržeb. Podíváme se proto, jak servisní uživatele jednoduše a efektivně využívat.                                      

Kde servisního uživatele najdu a kdo to je?  

Pokud jste si SU cíleně nesmazali, najdete je ihned po zapnutí programu HairSoft v přihlašovacím okně. Zpravidla se jedná o přednastavené uživatele Materiál na práci, Odpis materiálu a Vlastní spotřeba, kteří vás mají svými názvy navést k jejich využití.

Servisní uživatel je „neživý", nejedná se o člověka, nemá v systému svůj vlastní kalendář a nedá se k němu objednat. Ovšem, lze přes něj tvořit účty i odepisovat materiál, a to zcela variabilně, dle potřeb vašeho salonu. 

Kdy se jakým uživatelem přihlašovat a jaký bude výsledek? 

Materiál na práci - přes tohoto uživatele je ideální odepisovat si ze skladu materiál, který vydáváte na plac pro všechny obsluhy, nikoli pro někoho konkrétního (alobaly, ubrousky, kabinetní balení produktů...).
Vlastní spotřebav případě, kdy si vy nebo vaši zaměstnanci berete domů sami pro sebe jakýkoli produkt, odepište ho přes uživatele "Vlastní spotřeba".
Odpis materiálu - slouží k odpisu produktů, které například podlehly zkáze, jsou poničené, vyreklamované, berete si je ze skladu na nějakou soutěž či promo akci.

Výsledek? Na konci měsíce máte jasný přehled o tom, kolik zboží vám odchází ze skladu mimo prodej klientům a především, kolik vás to stojí peněz.
SU je možné i přejmenovat a využívat je k jiným účelům, popřípadě si založit další, například:

Věrnostní program - pro odpis produktů, kterými odměňujete své věrné klienty.
Bar / Občerstvení - pro evidenci tržeb a spotřeby kávy či drobného občerstvení, které nabízíte. 
Eshop - v případě, že máte eshop, vystavujte účty přes tohoto uživatele, budete mít detailní přehled o tržbách i pořádek ve vašem skladu.

Pokud aktivně pracujete se servisními uživateli:

1. Máte pořádek v odpisu materiálu, a především v tom, za jakým účelem ho ze skladu vydáváte.
2. V tiskových sestavách vidíte přehledný rozpis množství vydaného materiálu v kusech i v penězích.
3. Vaše spotřeba (produkty, které si berete domů, vydáváte je na plac, darujete je klientům za věrnost atp.) odpovídá realitě, máte perfektní přehled.

Víte v tuto chvíli, kolik vás stojí odměny za věrnostní program? Za kolik peněz vydáváte materiál na plac? Zda máte zboží, které podléhá zkáze a kolik na něm tratíte? Jaká byla tržba za bar (kávu, drobné občerstvení…)?
S využitím SU to vědět budete, a to velmi rychle. Oddělí vám 
veškeré „interní" tržby a spotřeby od těch „klasických" za práci obsluh na saloně.

Sečteno, podtrženo, benefity jsou zcela jasné, proto do své práce servisní uživatele zapojujte, rozhodně za to stojí.
Nastavení přístupových práv aneb co zaměstnanec vi...
„SMSky“ → cesta ke spokojenějším a vracejícím se z...